ΟΡΟΙ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ

Η επωνυμία της επιχείρησης είναι:

Μουρούτσος Ιωάννης
Εμπόριο Παιδικών Ρούχων μέσω διαδικτύου
Άγιος Κωνσταντίνος
Τρίπολη 22 100
ΑΦΜ: 069609710 – ΔΟΥ  Τρίπολης

Επικοινωνία

Τηλεφωνικά:  ( Ώρες και ημέρες επικοινωνίας )

Μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email) στο info@flashbaby.gr

Προσφερόμενα προϊόντα

Στο ηλεκτρονικό κατάστημα που βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.flashbaby.gr (εφεξής θα αναφέρεται ως Κατάστημα) διατίθενται προς πώληση είδη παιδικής μόδας, όπως ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, είδη ένδυσης και υπόδησης για παιδιά από 0 έως 15 ετών. Το Κατάστημά μας εξυπηρετεί αποκλειστικά περιοχές εντός Ελλάδος και Κύπρου.

Τρόποι πληρωμής

Το Κατάστημα παρέχει στους πελάτες του τη δυνατότητα πληρωμής με τους παρακάτω τρόπους:

1.Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

Για την εξόφληση της παραγγελίας σας μπορείτε να προβείτε σε κατάθεση σε έναν από τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς:

Eurobank

Αριθμός Λογαριασμού: 00260126290200618533

IBAN Λογαριασμού: GR 2902 6012 6000 0290 2006 18533

Δικαιούχος: Ιωάννης Μουρούτσος

Εθνική Τράπεζα

Αριθμός Λογαριασμού: 478/407971-05

IBAN Λογαριασμού: GR 58 0110 4780 0000 4784 0797 105

Δικαιούχος: Ιωάννης Μουρούτσος

Τράπεζα Πειραιώς

Αριθμός Λογαριασμού: 6313136601628

IBAN Λογαριασμού: GR 56 0171 3130 0063 1313 6601 628

Δικαιούχος: Ιωάννης Μουρούτσος

Σημαντική σημείωση

Η κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό θα πρέπει να γίνει εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών από τη λήψη του email επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας. Στην αιτιολογία κατάθεσης πρέπει να αναγράφεται ο κωδικός παραγγελίας και το ονοματεπώνυμο που χρησιμοποιήσατε κατά την παραγγελία. Η παραγγελία θα δρομολογηθεί μόνο μετά τη λήψη της επιβεβαίωσης της κατάθεσης από την Τράπεζα.

Για οποιαδήποτε σχετική πληροφορία και για την ταχύτερη εκτέλεση της παραγγελίας σας μπορείτε να μας στείλετε e-mail στο info@flashbaby.gr

Αντικαταβολή

Έχετε τη δυνατότητα να καταβάλλετε το ποσό που αντιστοιχεί στην παραγγελία σας σε μετρητά, μόνο εφόσον η παραγγελία θα παραδοθεί σε περιοχές εντός Ελλάδος. Για αποστολές στην Κύπρο δεν παρέχεται η δυνατότητα αντικαταβολής.

Το κόστος αντικαταβολής ανέρχεται σε 2,5 ευρώ. Η υπηρεσία αφορά στην πληρωμή τοις μετρητοίς κατά την παράδοση του προϊόντος στο χώρο σας από την συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών (Courier).

Πληρωμή σε μετρητά κατά την παραλαβή από το κατάστημα

Το Κατάστημα παρέχει τη δυνατότητα πληρωμής σε μετρητά κατά την παραλαβή των προϊόντων από τις εγκαταστάσεις του καταστήματος, χωρίς να υπάρχει επιπλέον οικονομική επιβάρυνση.

Σημαντική Σημείωση: Σύμφωνα με το Ν. 4446/2016, «τα φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας πεντακοσίων (500) ευρώ και άνω, που εκδίδονται για πώληση αγαθών ή παροχή υπηρεσιών σε ιδιώτες, εξοφλούνται από τους λήπτες τους, αγοραστές των αγαθών ή των υπηρεσιών, αποκλειστικώς με τη χρήση μέσων πληρωμής με κάρτα ή άλλου ηλεκτρονικού μέσου πληρωμής, όπως ενδεικτικά άλλα όχι περιοριστικά τραπεζικό έμβασμα, πληρωμή μέσω λογαριασμού πληρωμών, χρήση ηλεκτρονικού πορτοφολιού. Δεν επιτρέπεται εξόφληση των στοιχείων αυτών με μετρητά».

Μεταφορικά

Για την αποστολή της παραγγελίας σε οποιαδήποτε περιοχή εντός Ελλάδος, το κόστος των μεταφορικών ανέρχεται σε δυόμιση (2,5) ευρώ.

Για αγορές άνω των πενήντα πέντε (55) ευρώ η αποστολή των προϊόντων γίνεται δωρεάν, εφόσον πρόκειται για αποστολή εντός Ελλάδος.

Για την αποστολή της παραγγελίας σε οποιαδήποτε περιοχή εντός Κύπρου, το κόστος των μεταφορικών παρέχονται δύο επιλογές:

– Αποστολή με courier (στην πόρτα σας), με κόστος δεκαπέντε (15) ευρώ

– Αποστολή με συστημένο μέσω ταχυδρομείου, με κόστος οκτώ (8) ευρώ.

Αποδείξεις

Οι αποδείξεις των συναλλαγών επισυνάπτονται με τα προϊόντα που αποστέλλονται ή κατά την παραλαβή τους από το κατάστημα. Τα στοιχεία που αναγράφονται μεταφέρονται αυτόματα από τα πεδία που συμπληρώνει ο χρήστης κατά την εγγραφή του ή, σε περίπτωση που δε διαθέτει λογαριασμό στο Κατάστημα, με τα στοιχεία που συμπληρώνει στη σχετική φόρμα.

Ισχύς παραγγελίας – Παράδοση προϊόντος

Η ακύρωση της παραγγελίας εκ μέρους του Πελάτη είναι δυνατή μόνο σε περίπτωση που το προϊόν δεν έχει ήδη παραδοθεί στην εταιρεία courier για αποστολή. Εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας το συντομότερο δυνατό.

Η παράδοση των προϊόντων γίνεται από την εταιρεία ΕΛΤΑ Courier. Ο χρόνος παράδοσης εμφανίζει σημαντικές διαφοροποιήσεις ανάλογα με την περιοχή, συνεπώς θα ενημερώνεστε από το Κατάστημα για τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας.

Σε περίπτωση που δεν καταστεί εφικτή η ολοκλήρωση της παραγγελίας, για λόγους που βαρύνουν τον Πελάτη, όπως ενδεικτικά και όχι περιοριστικά μη παραλαβή ή αδυναμία επικοινωνίας, η παραγγελία ακυρώνεται. Σε περίπτωση που έχει ήδη γίνει εξόφληση και το προϊόν επιστραφεί στο Κατάστημα, επιστρέφεται μόνο η αξία του προϊόντος, καθώς ο Πελάτης επιβαρύνεται με τα μεταφορικά έξοδα.

Πολιτική για τις επιστροφές προϊόντων

Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Σύμφωνα με το νομοθετικό πλαίσιο για την προστασία του καταναλωτή και με την επιφύλαξη των νομίμων εξαιρέσεων, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών.

Δε απαιτείται καμία αιτιολόγηση εκ μέρους σας, ενώ σας επιβαρύνει μόνο το κόστος των μεταφορικών (αποστολής και επιστροφής) των προϊόντων και τυχόν αντικαταβολής, όπως αυτά ορίζονται στο παρόν κείμενο. Τα ποσά αυτά θα αφαιρεθούν από το συνολικό ποσό που θα σας επιστραφεί.

Οι προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης είναι οι εξής:

  • Θα πρέπει να μας ενημερώσετε γραπτώς για την υπαναχώρηση, είτε συμπληρώνοντας τη φόρμα υπαναχώρησης, είτε μέσω email είτε μέσω οποιουδήποτε άλλου πρόσφορου μέσου.
  • Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, δηλαδή να μην έχει χρησιμοποιηθεί.
  • Θα πρέπει να επιστραφούν όλα τα συνοδευτικά του προϊόντος, όπως το κουτί (στην κατάσταση που το παραλάβατε, όχι ανοιγμένο) καθώς και η απόδειξη αγοράς.
  • Οι ετικέτες του προϊόντος δεν έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί με οποιονδήποτε τρόπο.
  • Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών ή να παραδοθούν αυτοπροσώπως από εσάς στο φυσικό μας κατάστημα, στη διεύθυνση που αναφέρεται στην αρχή του παρόντος κειμένου).

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με το Νόμο 2251/1994, το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει όσον αφορά την προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση. Ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, ως τέτοια θεωρούνται τα σκουφάκια, οι κορδέλες,αξεσουάρ,κάποια βρεφικά σανδάλια /παπουτσάκια,  οι σαλιάρες, τα εσώρουχα, οι κάλτσες, τα καλσόν, τα μαγιό και τα σετάκια φωτογράφησης.

Η επιμέλεια για την ασφάλεια του προϊόντος κατά την αποστολή του (σωστό κλείσιμο της συσκευασίας, κ.ο.κ.) βαρύνει εσάς και το Κατάστημα δε φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε ζημιά προκληθεί κατά τη μεταφορά του.

Σε περίπτωση όπου το προϊόν έχει χάσει μέρος της αξίας του λόγω κακής μεταχείρισης, η αποκατάστασή του βαρύνει εσάς. Συνεπώς το ποσό που θα σας επιστραφεί θα είναι μειωμένο κατά το ποσό που θα κριθεί δέον κατά την εξέταση των χαρακτηριστικών του προϊόντος.

Το τίμημα που καταβάλατε σας επιστρέφεται εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος, με το ίδιο μέσο πληρωμών που έγινε η παραγγελία, εκτός και αν επιθυμείτε διαφορετικό μέσο πληρωμής. Στην τελευταία περίπτωση, οποιοδήποτε επιπλέον κόστος προκύπτει από την επιλογή του προτεινόμενου μέσου πληρωμής, επιβαρύνει εσάς.

Ελαττωματικό προϊόν

Κατά την παραλαβή των προϊόντων που παραγγείλατε από το Κατάστημα, θα πρέπει να τα ελέγχετε και να διαπιστώνετε ότι αντιστοιχούν πράγματι σε αυτά που παραγγείλατε και δε φέρουν ελαττώματα, προτού υπογράψετε για την παραλαβή τους.

Εάν, κατά την υποβολή της παραγγελίας έχετε υποδείξει τρίτο πρόσωπο ως παραλήπτη για την παραλαβή του προϊόντος, η υπογραφή του θα θεωρείται ως απόδειξη παραλαβής.

Σε περίπτωση που το προϊόν που σας αποσταλεί διαφέρει ουσιωδώς από εκείνο που παραγγείλατε, η επιστροφή του γίνεται χωρίς καμία επιβάρυνσή για εσάς, μόνο εφόσον επιστραφεί στη συσκευασία που το παραλάβατε και βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, σύμφωνα με τα οριζόμενα παραπάνω (βλέπε υπαναχώρηση).

Σε περίπτωση που το προϊόν που σας αποσταλεί εκ μέρους μας είναι ελαττωματικό, θα πρέπει να ενημερώσετε το Κατάστημα αμέσως μόλις το αντιληφθείτε. Κατά τη συνεννόηση με το Κατάστημα, μπορείτε να επιλέξετε είτε την αντικατάσταση του προϊόντος είτε την υπαναχώρησή σας από τη σύμβαση και την επιστροφή του αντιτίμου.

Το ελαττωματικό προϊόν θα επιστρέφεται στο Κατάστημα είτε αυτοπροσώπως στο φυσικό Κατάστημα, είτε με παραλαβή από το χώρο σας, αποκλειστικά μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών που τα παραλάβατε (ΕΛΤΑ Courier) με χρέωση του Καταστήματος. Τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, δηλαδή να μην έχουν φορεθεί ή χρησιμοποιηθεί, να μην έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί με οποιονδήποτε τρόπο οι ετικέτες και να επιστραφούν όλα τα συνοδευτικά του προϊόντος όπως το κουτί (χωρίς σημαντικές φθορές) και η απόδειξη αγοράς.

Τα παραληφθέντα προϊόντα θα εξετάζονται από το Κατάστημα και κατόπιν διαπίστωσης του ελαττώματος, το Κατάστημα θα προχωρά στην ικανοποίηση του αιτήματος (αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων).

Για την επιμέλεια σχετικά με την ασφάλεια του προϊόντος κατά την αποστολή του και την  επιστροφή χρημάτων,  ισχύει η ίδια διαδικασία με την υπαναχώρηση (βλέπε παραπάνω).

Σε κάθε περίπτωση, εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε προϊόντα τα οποία αγοράσατε, μπορείτε να μας αποστείλετε e-mail στο info@flashbaby.gr.